در حال نمایش 3 نتیجه

خرید اسپری پتروتون آپ PetroTuneup 450ml پتروتکس از کارخانه

1,500,000 ریالعدد
حجم مکمل سوخت: 450 میلی لیتر مناسب برای: خودروهای اتوماتیک، خودروهای بنزینی، خودروهای دارای توربوشارژ، خودروهای دوگانه سوز انژکتوری، خودروهای سواری، خودروهای یورو 4 پاكسازي مستقيم در يچه ها پاكسازي مستقيم انژكتورها تميز كننده استپ موتور و ايجاد لايه محافظ نانو طريقه مصرف توسط تعمیرگاه مجاز برای تمیزکاری استفاده شود. دریافت فایل کاتالوگ محصولات پتروتکس

خرید مکمل سوخت پتروتواینز 1 و 2 – PetroTwins 150ml پتروتکس از کارخانه

3,450,000 ریالعدد
رسوب زدایی باک با فناوری نانوتکنولوژی با مکمل بنزین پتروتکس بنزین بی کیفیت هم رسوبات و ناخالصی های زیادی دارد که در باک باقی می مانند و این رسوبات باقی مانده در باک می توانند وارد جریان سوخت رسانی شده و عملکرد موتور را مختل کنند. پس با ریختن این محلول مخصوص در باک، یک لایه محافظ قدرمتند با فناوری نانو روی باک شما ایجاد می شود تا علاوه بر این که عمر باک را افزایش می دهد، مسیر سوخت رسانی را هم از رسوبات پاک می کند. طريقه مصرف پتروتواینز 1 و 2  این محصول باید بصورت ترکیبی استفاده شود. ابتدا شماره 1 و سپس شماره 2 را طبق دستور زیر استفاده نمایید.
  1. محلول را قبل از مراجعه به پمپ بنزين زمانی که یک درجه بنزین دارید در باك ريخته شود.
  2. حتما در یک یک باک بنزین از مکمل سوخت پتروتواینز 1 استفاده کنید تا اتمام بنزین (1 درجه بنزین) به باک مکمل و بنزین دیگری اضافه نکنید.
  3. مجددا از مکمل سوخت پتروتواینز 2 قبل از سوخت گیری زمانی که یک درجه بنزین دارید استفاده کنید و سپس باک خود را پر کنید.
دریافت فایل کاتالوگ محصولات پتروتکس

خرید مکمل سوخت پتروکلینر PetroCleaner 300ml پتروتکس از کارخانه

2,300,000 ریالعدد
حجم مکمل سوخت: 300 میلی لیتر مناسب برای: خودروهای اتوماتیک، خودروهای بنزینی، خودروهای دوگانه سوز انژکتوری، خودروهای سواری، خودروهای یورو ۴ جلوگیری از چسبندگی دریچه های ساخت ایجاد لایه محافظ در کل مسیر سوخت رسانی شستشوی کامل مسیر سوخت رسانی شستشوی کامل انژکتورها محافظت از سنسورهای مسیر سوخت رسانی پاکسازی محفظه احتراق روانکاری داخل محفظه احتراق استفاده از تکنولوژی نانو. طريقه مصرف محلول را قبل از مراجعه به پمپ بنزين در باك ريخته شود. دریافت فایل کاتالوگ محصولات پتروتکس

راهنمایی برای انتخاب بهترین انژکتور شور داخل باک بزنین خودرو به همراه طریقه استفاده 

انژکتور شور چیست؟

انژکتور شور یک دستگاه برای شست و شو و تست سلامت انژکتورخودرو است. انژکتورها قطعاتی هستند که سوخت را با قدرت به سمت سیلندر خودرو می پاشند.

اگر انژکتورهای موتور آلوده یا رسوب بگیرند، باعث افت قدرت موتور و مصرف بیشتر سوخت می‌شوند.

برای پاکسازی انژکتورها از محلول انژکتور شور یا دستگاه انژکتور شور استفاده میکنند.

انژکتور یکی از مهم‌ترین قطعات در سیستم سوخت‌رسانی خودرو محسوب می‌شود که وظیفه پاشش سوخت به داخل موتور را دارد. انژکتورها اما در طول زمان دچار کثیفی و گرفتگی می‌شوند که در این صورت پاشش سوخت به‌خوبی صورت نخواهد گرفت و در کارکرد موتور اختلال جدی ایجاد می‌کند. اصلی‌ترین عامل کثیفی و گرفتگی انژکتورها، کربن ناشی از احتراق سوخت است که به‌مرور رسوب کرده و سوزن انژکتورها را مسدود می‌کند. در طول زمان، این رسوبات ممکن است به حدی برسد که کاملاً مسیر پاشش سوخت را مسدود کند. وظیفه اصلی مکمل انژکتور شور همان‌طور که از نامش مشخص است تمیز کردن انژکتورها است.

اصلی‌ترین ماده‌ای که در مکمل‌های انژکتور شور استفاده می‌شود پلی ترامین یا PEA است. این ماده دشمن کربن‌های رسوب کرده در سیستم سوخت‌رسانی خودرو محسوب می‌شود و مثل صابون در رخت‌شویی، با پاک کردن دوده‌های کربن، اقدام به تمیز کردن انژکتورها می‌کند. وقتی مقدار معینی از پلی ترامین به رسوبات کربن می‌رسد، به‌راحتی ساختار آن را در هم شکسته آن را به ماده بسیار ریزی تبدیل می‌کند. با این کار، رسوبات کربن پاک شده و به‌راحتی از اگزوز خودرو خارج می‌شود. بدین ترتیب، سوزن انژکتورها کاملاً تمیز شده و به شرایط اولیه بازخواهد گشت. علاوه بر این، مکمل انژکتور شور از تشکیل رسوبات جدید هم جلوگیری خواهد کرد.

مکمل و اسپری انژکتور شور چیست؟

مکمل انژکتور شور ماده‌ای است که برای شستن انژکتور استفاده می‌شود آن را به راحتی در باک خودرو میریزند. سپس با سوخت مخلوط شده و وارد انژکتور می‌شود. مکمل انژکتور شور می‌تواند رسوبات تشکیل شده روی انژکتور ها را از بین ببرد و کارایی آن ها را بهبود بخشد.

اما اسپری انژکتور شور نوعی تمیز کننده انژکتور است که به صورت اسپری استفاده می‌شود. این اسپری می‌تواند جرم های انژکتور را تمیز کند و شتاب و مصرف سوخت خودرو را بهبود ببخشد. برای استفاده از این اسپری باید انژکتور ها را از خودرو جدا کرده و روی سطح آن ها اسپری بزنید.

چرا باید انژکتور موتور خودرو را تمیز کنیم؟

تمیز کردن انژکتور موتور خودرو می‌تواند سوخت رسانی درست و بهبود سیستم احتراق را فراهم کند. اگر انژکتور کثیف باشد، ممکن است باعث کاهش شتاب، افزایش مصرف سوخت، تولید دود زیاد و آسیب به موتور شود.

برای تمیز کردن انژکتور می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید، مثل مکمل شستشوی انژکتور که در باک بنزین ریخته می‌شود.

زمان مناسب برای سرویس و شستن انژکتور چقدر است؟

به طور کلی، توصیه می‌شود که انژکتور را هر ۶۰ هزار کیلومتر یک بار شستشو دهید.

اما این مدت زمان ممکن است بستگی به نوع خودرو، کیفیت سوخت و شرایط رانندگی متفاوت باشد.

برای بررسی وضعیت انژکتور، می‌توانید به علائمی مانند کاهش شتاب، افزایش مصرف سوخت، تولید دود زیاد و ناهمگون بودن سوخت رسانی خودرو خود توجه کنید.

چگونه می‌توانیم وضعیت انژکتور را بررسی کنیم؟

برای بررسی وضعیت انژکتور، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنیم.

یکی از روش‌ها اندازه‌گیری مقاومت انژکتور با استفاده از یک مولتی‌متر است. این روش به شما کمک می‌کند تا بفهمید که آیا انژکتور بدرستی باز و بسته می‌شود یا خیر.

روش دیگر استفاده از یک دستگاه انژکتور شور است که به شما اجازه می‌دهد تا شیوه پاشش انژکتور را ببینید.

روش سوم بررسی علائم خودرو است که ممکن است نشان‌دهنده خرابی سوزن انژکتور باشد. برخی از این علائم عبارتند از: صدای نامطبوع در موتور، کاهش قدرت موتور، خاموش شدن خودرو، تولید دود زیاد و غیره

طریقه استفاده از مکمل انژکتور شور و اسپری

مکمل انژکتور شور، ماده‌ای است که برای شستن انژکتور استفاده می‌شود. آن را باید در باک خودرو بریزید. سپس آن با سوخت مخلوط شده و وارد انژکتور می‌شود. این مکمل باعث می‌شود تا رسوبات به سرعت حل شده و عملکرد انژکتور را بهبود ببخشد.

البته اسپری انژکتور شور، ماده‌ای است که برای تمیز کردن انژکتور بدون باز کردن کامل آنها روی خودرو استفاده می‌شود. این اسپری باعث می‌شود تا آلودگی های کربنی از بین رود و سیستم سوخت رسانی و شتاب خودرو را افزایش دهد.

برای استفاده از مکمل انژکتور شور، باید مقدار مناسب آن را براساس دستورالعمل سازنده در باک خودرو ریخته و با خودرو به حالت عادی و نرمال رانندگی کنید.

برای استفاده از اسپری انژکتور شور، باید خودرو را خاموش کرده و لوله های سوخت رسانی را جدا کرده و سپس اسپری را به لوله های خروجی انژکتور وصل کرده و فشار داده تا جرم ها پاک شوند.

طریقه استفاده از مکمل انژکتور شور

نحوه استفاده از مکمل انژکتور شور تفاوتی با اکتان بوستر ندارد و به همان شیوه باید داخل باک ریخته شود. هر قوطی از مکمل انژکتور شور کاسپین با حجم 230 میلی‌لیتر، برای یک باک بنزین کافی است و به‌خوبی انژکتورها را تمیز می‌کند. این کار باید پس از پیمودن هر 3 هزار کیلومتر انجام شود.

طریقه استفاده از اسپری انژکتور شور

کاسپین مکمل انژکتور شور را به شکل اسپری هم تولید می‌کند که همان کار را با شیوه متفاوتی انجام می‌دهد. این اسپری با حجم 450 میلی‌لیتر، تمیزکننده، محافظت‌کننده و روان کننده انژکتور و سیستم سوخت‌رسانی خودرو است. برای استفاده از این اسپری، خودرو را برای 5 تا 10 دقیقه روشن کنید، فیلتر هوا را خارج کنید، دور موتور را به 5 تا 6 هزار دور برسانید و مکمل را به ورودی هوای موتور و دریچه گاز اسپری کنید. با این کار، جرم، رسوبات و دوده از اگزوز خودرو خارج می‌شود. برای حصول بهترین نتیجه، از هر قوطی اسپری حداکثر برای 2 بار تمیز کردن استفاده کنید.

آیا استفاده زیاد از مکمل یا اسپری انژکتور شور به خودرو آسیب می‌زند؟

استفاده از مکمل یا اسپری انژکتور شور می‌تواند فواید زیادی داشته باشد، اما باید با دقت و براساس دستورالعمل سازنده آن انجام شود.

استفاده زیاد و بی‌رویه از این مواد ممکن است به خودرو آسیب بزند و عملکرد انژکتور را تحت تاثیر قرار دهد.

مزایا و معایب

مزایای مکمل انژکتور شور

  • کاهش آلودگی ناشی از سوخت
  • روان کنندگی
  • جلوگیری از یخ زدگی
  • بهبود سیستم سوخت رسانی
  • افزایش قدرت موتور

معایب مکمل انژکتور شور

  • نیاز به استفاده مرتب و در دوره های استاندارد
  • احتمال خراب شدن فیلتر بنزین

مزایای اسپری انژکتور شور

  • تمیز کردن سریع و موثر انژکتور
  • کاهش مصرف سوخت
  • بهبود عملکرد موتور و جلوگیری از خراب شدن قطعات

معایب اسپری انژکتور شور

  • نیاز به دسترسی به انژکتور
  • خطر آسیب دیدن سوزن های انژکتور بر اثر باز کردن توسط افراد آماتور